مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-04سياسي

کاش جسارتِ «به افق فلسطین» مُسری باشد!


تولید روایت دست اول، تحلیل به روز و مقابله با شبهات در رقابت با فضای مجازی، سر لیست مهمترین دغدغه رسانه های دنیاست که با توجه به توانایی و قدرت آن ها، - سیاست های کنشی یا واکنشی نسبت به وقایع اتخاذ می کنند.

برنامه هایی مانند به افق فلسطین و سیاست خارجی در موضوع اخیر غزه نشان داده است که تلویزیون اگر سعه صدر بیشتری داشته باشد، می تواند به لحظه کنش گر باشد و سرخط خبرها را بسازد؛ نه اینکه از آن تاثیر بپذیرد.

اما آیا این خطوط قرمزِ خودخواسته و مقطعی، نمی تواند برای تولید برنامه های مرجع در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داخلی نیز کم رنگ شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز پس از آنکه صداوسیما با انتقادهای زیادی درباره رویکرد کهنه در برنامه های تولیدی اش درباره فلسطین و عملیات طوفان الاقصی مواجه شد، شبکه سه و شبکه افق با دو برنامه سیاست خارجی و به افق فلسطین توانستند تلویزیون را به کورس رقابتِ روایت ها بازگردانند و دوباره نشان دهند که این رسانه با تمام اما و اگرهایش می تواند هم مرجع باشد و هم محل تجمیع نظرات کارشناسان مختلف و بعضا مخالف؛ به شرط آنکه بخواهد و از فیلترهای خودخواسته عبور کند.

چرا تولید برنامه به افق فلسطین مهم است؟ تولید به افق فلسطین از آن جهت مهم است که تلاشی جدی برای تحلیل به روز اتفاقات جاری در فلسطین را در دل خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش جسارتِ «به افق فلسطین» مُسری باشد!

کاش جسارتِ «به افق فلسطین» مُسری باشد!